§ 1
Odpowiedzialność za wady rzeczy

1.. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną (rękojmia).

2.. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

1). nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia;

2). nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

3). nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

4). została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

3.. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu.

4.. W razie niezgodności towaru z umową Klient najpóźniej w terminie roku od dnia stwierdzenia tej niezgodności jest zobowiązany wysłać zawiadomienie (oświadczenie) o stwierdzonej niezgodności na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia (oświadczenia) przed jego upływem. Klient zobowiązany jest sporządzić na piśmie opis stwierdzonej niezgodności Towaru z umową oraz wskazać zakres roszczenia (patrz pkt 5).

5.. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może:

a). żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,

b). żądać usunięcia wady,

c). żądać obniżenia ceny,

d). odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

6.. Sprzedawca jest obowiązany – na swój koszt – wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Przyjmuje się, iż termin ten wynosi do 14 dni.

5.. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową Klient może złożyć reklamację
lub wysłać na koszt Sprzedawcy reklamowany Towar na adres: emTouch Marcin Młynarczyk, 42-200 Częstochowa, ul. Adama Bienia 6 lok. 43

6.. Klient odsyłający reklamowany Towar do Sprzedawcy jest zobowiązany do załączenia pisemnego oświadczenia zawierającego następujące dane: dane reklamującego – imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania oraz adres e-mail, datę nabycia Towaru, nazwę Towaru, cenę nabycia, dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, żądania reklamującego. Składając reklamację, Klient zobowiązany jest również do załączenia dowodu sprzedaży – najlepiej oryginału lub kopii paragonu lub faktury VAT lub innego niebudzącego wątpliwości dowodu zakupu. Gotowy formularz reklamacyjny stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.

7.. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji Klient może uzyskać wskazówki, dzwoniąc pod numer telefonu 343871442 (koszt połączenia jak za połączenia lokalne).

§ 2
Odstąpienie od umowy konsumenta

1.. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) Klient będący konsumentem, który zakupił towar na odległość – za pośrednictwem sklepu internetowego – ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn w terminie 14 dni (do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem).

2.. Zwracany Towar nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru.

3.. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu, jest dostarczany wraz z Towarem. 

4.. Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć:

a). listem poleconym na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu.

b). w postaci elektronicznej i wysłać Sprzedawcy na adres poczty elektronicznej wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu (Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi e-mailem potwierdzenie przyjęcia oświadczenia).

5.. Odstępując od umowy, Klient jest zobowiązany załączyć dowód sprzedaży – najlepiej oryginał lub kopię paragonu lub faktury VAT lub inny niebudzący wątpliwości dowód zakupu.

6.. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy – na swój koszt– niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy (do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem).

7.. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia (Sprzedawca zwraca najtańszy oferowany w Sklepie koszt dostarczenia Towaru).

8.. Jeżeli Klient wraz z oświadczeniem o odstąpieniu nie odesłał Towaru, Sprzedawca wstrzymuje się do zwrotu dokonanych przez Klienta płatności do dnia otrzymania Towaru.

9.. Klient może przesłać zwracany Towar na swój koszt na adres: emTouch Marcin Młynarczyk, 42-200 Częstochowa, ul. Adama Bienia 6 lok. 43

10.. Prosimy o odsyłanie Towaru w miarę możliwości w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu.

11.. Zwrot należności nastąpi w takiej formie, w jakiej dokonywany był zakup: konto bankowe lub na kartę, a w przypadku zakupu za pobraniem – na wskazane przez Klienta konto.

12.. Przesyłki ze zwracanym Towarem nadane za pobraniem lub na koszt odbiorcy (Sprzedawcy) nie będą przyjmowane.

13.. Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku towaru w postaci nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu.

§ 3
Gwarancja przy sprzedaży

1.. Oferowany towar w naszym sklepie podlega gwarancji

     a) aparaty telefoniczne okres gwarancji wynosi 24 miesiące

     b) pozostałe akcesoria okres gwarancji wynosi 6 miesięcy 2.  Autoryzowanym serwisem produktów HTC jest firma Regenersis (Warsaw) Sp. z o. o. z siedzibą w                          

     Raszyn-Janki, ul. Falencka 1b

3.. HTC dopuszcza wymianę wadliwego zestawu sprzedażowego na nowy, wolny od wad, jeżeli spełnione są następujące wymagania

     a) nie upłynęło więcej niż 7 dni od daty sprzedaży aparatu

     b) nie upłynęło więcej niż pół roku od daty produkcji.

     c) produkt został dostarczony do Regenersis w komplecie sprzedażnym

     d) produkt, akcesoria oraz opakowanie nie są zużyte.

     e) Regenersis potwierdza zgłoszoną usterkę.

4. Aby wysłać produkt do naprawy do Centrum Serwisowego Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o.

    wystarczy zamówić telefonicznie kuriera DPD pod dedykowanym numerem telefonu 22 5715252         

     podając dokładny adres ,telefon kontaktowy oraz adres e-mail.

5. W przypadku usterek nie objętych gwarancją HTC, klient otrzymuje do akceptacji kosztorys                

     naprawy. Po odesłaniu do Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o. zaakceptowanego kosztorysu, urządzenie

     zostaje naprawione na koszt Klienta. W przypadku dostarczenia urządzenia do Regenersis

     (Warsaw) Sp. z o.o za pośrednictwem kuriera DPD, Klient ponosi dodatkowo koszt 30 pln netto za

     transport. Jeżeli Klient nie akceptuje kosztorysu, lub stan aparatu uniemożliwia wykonanie

     naprawy, Klient ponosi dodatkowo koszt ekspertyzy - 34,00 pln netto.